Polityka prywatnosci

Klauzula informacyjna dotycząca prywatności użytkowników oraz ich ochrony danych osobowych

1.

Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) – dalej jako RODO – jest Artur Cichosz, Prezes Zarządu firmy Zamiastowi.pl sp. z o.o., adres: ul. Blacharska, nr 32, lok. 2B, 53-206 Wrocław, KRS 0000907111.

2.

Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych w braku takiego obowiązku, a w sprawach ochrony danych można kontaktować się z Administratorem pod adresem biuro@zamiastowi.pl.

3.

Przetwarzanie następujących kategorii danych będzie odbywało się w następujących celach:

  1. imię i nazwisko, dane adresowe, kontaktowe, dane o wykonywanym zawodzie/zajęciu – w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub przedstawienia oferty, co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – co dotyczy Użytkowników Komercyjnych, 
  2. powyższe oraz numer NIP, numer rachunku bankowego – w celu wypełnienia prawnych i obowiązków, takich jak dokonanie rozliczeń, realizacja obowiązków podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. d RODO) oraz realizacji usprawiedliwionych interesów Administratora, tj. dochodzenia i obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – co dotyczy Użytkowników Komercyjnych,
  3. adres e-mail,  historia korzystania z podstawowych funkcjonalności, dane o lokalizacji urządzenia, z którego się Pan/Pani loguje, dane do płatności – prawidłowe wykonanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie funkcjonalności, które takich danych wymagają (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – o ile korzysta Pan/Pani z takiej funkcjonalności,
  4. adres e-mail, numer telefonu – marketing bezpośredni, o ile wyrażono na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4.

Podanie danych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi prawidłową realizację danego celu. Obowiązek podania i sposób wykorzystania NIP wynika z obowiązujących przepisów prawa.

5.

Odbiorcami Twoich danych osobowych będą tylko takie podmioty, których współpraca jest niezbędna dla prowadzenia działalności przez Administratora lub którym przekazanie danych stanowi wymóg obowiązującego prawa. Administrator dokłada wszelkich starań, aby były to podmioty, które zapewniają najwyższe standardy ochrony danych, zobowiązując je do zachowania poufności. Do takich podmiotów należą m.in. przedsiębiorcy świadczący usługi księgowe, archiwizacyjne, analityczne etc. 

6.

Prawa przysługujące Panu/Pani w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych:

  1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i do ich sprostowania, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
  2. prawo żądania od Administratora usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
  3. prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi;
  4. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora ze względu na Państwa szczególną sytuację;
  5. prawo cofnięcia zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano wcześniej,
  6. prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.

7.

Dane będą przetwarzane przez okres:

  1. wykonywania umowy, a następnie do czasu przedawnienia roszczeń z niej wynikających oraz przez czas niezbędny do dochodzenia i obrony przed roszczeniami; 
  2. wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów o rachunkowości, archiwizacji, podatkowych etc.
     

8.

Wobec Ciebie będą automatycznie podejmowane decyzje w oparciu o zgromadzone przez Administratora dane osobowe, w szczególności analizę historii korzystania z serwisu, dzięki czemu otrzymasz spersonalizowane podpowiedzi, propozycje zapoznania się z wybranymi informacjami lub zakładkami oraz podobnego rodzaju udogodnienia w korzystaniu z Serwisu. 

9.

Używamy Hotjar, aby lepiej zrozumieć potrzeby naszych użytkowników oraz zoptymalizować ofertę i doświadczenia na tej stronie. Za pomocą technologii Hotjar lepiej rozumiemy doświadczenia naszych użytkowników (np. ile czasu użytkownicy spędzają na jakich stronach, w które linki klikają, co lubią, a czego nie itp.) a to pomaga nam dopasowć nasz serwis do potrzeb naszych użytkowników.
Hotjar bazuje na plikach cookies i na innych technologiach w celu zbierania danych o zachowaniach naszych użytkowników i ich urządzeń końcowych, w szczególności adres IP urządzenia (jest rejestrowany i przechowywany wyłącznie anonimowo podczas korzystania ze strony), rozmiar ekranu, typ urządzenia (Unikalne Identyfikatory urządzeń ), informacje o używanej przeglądarce, lokalizacji (tylko kraj), preferowanym języku wyświetlania naszej strony internetowej. Hotjar przechowuje te informacje w naszym imieniu w pseudonimizowanym profilu użytkownika. Hotjar ma umowny zakaz sprzedaży danych zebranych w naszym imieniu.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz sekcję "About Hotjar" na stronie pomocy Hotjar.